FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL

Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål til f.eks. vores produkter, levering eller andre af de oftest stillede spørgsmål, så kan du nemt finde svar på de fleste her på siden. Finder du ikke det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os direkte!

LEVERING

Hos ONYX COOKWARE™ pakker vi din ordre indenfor 24 timer i hverdagene, medmindre det drejer sig om en forudbestilling. Derefter får vi din pakke leveret indenfor 1-2 arbejdsdage. Ved særlige kampagner, såsom udsalg, Black Friday eller lignende, kan der i sjældne tilfælde opstå forlænget leveringstid. Skulle dette være tilfældet, vil du blive adviseret herom.

Så snart din ordre er pakket og gjort klar til afsendelse, modtager du en e-mail med sporingsoplysninger på din ordre. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer før sporingslinket kan give dig information.

Når du handler på vores hjemmeside, giver vi dig altid mulighed for at vælge en forsendelsesmetode, der er gratis. Men fordi vi har hørt fra vores kunder, at de gerne vil have flere muligheder, tilbyder vi også nogle andre, der måske passer bedre til dine behov. Prisen på disse vil fremgå ved valg af forsendelsesmetode. Vi tager et lille gebyr for de dyrere muligheder for at dække ekstraudgifterne ved dem og for at give dig den valgfrihed, du ønsker.

Hvis du ikke har modtaget din pakke til den angivne adresse eller pakkeshop valgt på din ordre, så kontakt da vores kundeservice, og så undersøger vi sagen og sikrer os, at du modtager din pakke.

Du kan finde vores kontaktformular her: https://onyxcookware.dk/pages/kontakt-os

RETURNERING

Vi tilbyder 100 dages returret, som også er gældende, selvom du har brugt produktet. Det skal derfor forstås som en tilfredshedsgaranti. Kan du ikke lide produktet, eller er du ikke tilfreds med funktionen af produktet, giver vi dig pengene tilbage, så snart vi har fået produktet retur. Det er simpelt og nemt.

Ønsker du at returnere eller reklamere et produkt, skal du blot kontakte vores kundeservice i vores kontaktformular, som du kan finde her: https://onyxcookware.dk/pages/kontakt-os

Husk at oplyse dit ordrenummer for hurtigst mulig behandling af din henvendelse.

Vær obs på, at det ikke er muligt at returnere fysisk på vores adresse, da vi udelukkende er en online webshop og derfor ikke har en fysisk butik.

Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Der kan gå op til 14 dage fra, at du afsender din returordre, isndtil vi har refunderet pengene til dig. Det afhænger af din egen bank, hvornår pengene er tilgængelige på din konto. Du vil herefter modtage en besked, når din refundering er blevet behandlet. Beløbet bliver overført til samme betalingsmiddel og/eller samme betalingsmulighed, som du anvendte ved købet.

Både du og/eller køberen af gaven er altid velkommen til at returnere produktet. For at returnere produktet, skal I blot kontakte vores kundeservice med ordrenummeret, så kan vi hjælpe med en gratis returlabel. Vær opmærksom på, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort eller lignende, som varen er blevet betalt med.

Hos ONYX COOKWARE™ har vi en streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at reklamere en vare, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på https://onyxcookware.dk/pages/kontakt-os.

Når du reklamerer en vare, bedes du beskrive detaljeret, hvad reklamationen drejer sig om, samt vedhæfte et billede eller en video af reklamationen. Du vil herefter modtage en e-mail fra vores kundeservice, der vil hjælpe dig med din situation bedst muligt.

Husk at oplyse dit ordrenummer for hurtigst mulig behandling af din reklamation.

BETALING

Vi tilbyder flere betalingsmuligheder herunder kortbetaling med VISA, Mastercard og MobilePay.

På vores hjemmeside når du når til kassen, vil du på venstre side skulle udfylde dine informationer og oplysninger, såsom navn, adresse og e-mail. På højre side vil du kunne se de produkter, du er ved at købe, og under denne funktion vil du se ”Gavekort eller Rabatkode”. I dette felt indtaster du dit gavekort eller rabatkode og trykker ”Brug” – så vil rabatten automatisk blive medregnet i dit totale ordrebeløb.

Hvis man får problemer med at gennemføre sit køb, kan det skyldes en eller flere ting. Oftest kan det afhænge af, hvilken browser man anvender, når man foretager købet. Prøv derfor at bruge enten Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke løser problemet, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt derfor venligst vores kundeservice på https://onyxcookware.dk/pages/kontakt-os

GARANTI

Hos ONYX COOKWARE™ har vi en 2-års garanti på alle vores produkter. Denne garanti dækker alle aspekter af vores produkter; fra integriteten af produktets struktur og form, til belægningen.

Vores produkter er specifikt designet til at være utroligt holdbare. Skulle det ske, at produktet bliver forringet, så er dette også dækket af garantien.

Selve belægningen på vores pander, gryder, airfryers medvidere er også dækket af garantien.